Imagine cu purici
Valentin ŞERBĂNUŢA mai început un campionat, dar promovarea imaginii, mai ales pe plan local, rămâne inexistentă la Poli
Săptămâna trecută, conducerea administrativă a lui Poli a semnat un nou contract de sponsorizare. Va urma un altul, a existat unul precedent. Clubul de pe Bega începe să atragă, devine încet un mod de promovare. Dar din varii motive totul se opreşte brusc la legătura cu sponsorii. Poli este în acest moment doar motorul pe care se bazează concursurile şi promoţiile unor companii, pe când fanii nu au practic nimic de câştigat, sunt la aceeaşi distanţă de clubul lor ca înainte de orice investiţie.
Nimeni nu mai ştie când s-a născut ideea deschiderii unui magazin cu produse promoţionale. Dar de atunci, nu s-a realizat mai nimic! De fapt, în ultimul timp, la fiecare ieşire în faţă a celui care ar trebui să se ocupe de aspectul acesta, se aud aceleaşi scuze. Ba că sunt probleme cu fostele contracte de publicitate, ba că este prea puternică pirateria, ba că s-a pierdut foarte mult prin plecarea lui Hagi, cel mai mare produs al României ca publicitate. Doar că domnul Mihai Neguţ (pentru că el ar trebui să “făurească” imaginea grupării Viola), nu pare să fi înţeles că în Banat brandul numărul unu este Poli, cu istoria zbuciumată, cu retrogradările, promovările şi poveştile celor din tribună.
Între timp, până când se va înţelege acest lucru, biletele se vor vinde la tarabe ambulante, replici nereuşite ale echipamentului de joc se vând prin tot felul de pieţe, iar abonaţii rămân cu amăgirea că, odată, cândva, vor avea şi ei un beneficiu, o reducere de cinci-zece la sută la vreo minge în magazinul oficial.
(03 august 2006, ProSport, editia de Vest)
0 comentarii:
Post a Comment