Sunday, August 12, 2007

Salutari baieti, am ramas!

"S-au taiat in primavara paduri intregi ca sa se scrie de sute de ori si in sute de ziare ca mi se pregateste plecarea de la Chelsea. Arsene, sir Alex, Rafa... eu stiu ca ati jubilat de fiecare data cand vedeati o stire pe coloana din The Sun, eu stiu ca ciocneati macar in cap un spritz ca plec. Dar nu m-a lasat inima si am ramas sa predau in continuare mingea la bataie pentru Didier, sutul lui Lampard si deciderea meciului intre minutele 85 si 90. Vai cat ma bucur ca suntem in continuare impreuna, aici, in Premier League, ca ne cotonogim, ne ironizam, raspundem cinic si ne distram atat de bine.
Sir Alex, salutari doamnei Fergusson, am auzit ca ea e cocosul. Zic ziarele ca nu te-ai dus la un amical al lui Man. U. ca sa o ajuti la mutatul mobilei. Asa este, doar stii prea bine cum joaca Rooney, Ronaldo si Oshea, esti de 20 de ani acolo, un meci si o zi nu e foc daca il pierzi.
Arsen-e, am auzit ca Arsen-al este... cum ii spuneti voi, frantujii, omlette du fromage fara Henry, pacat de Cesc, prostutul a ramas la voi. Baiatul e prea inimos, sa-i spui asta.
Rafa, Rafa, Rafa... am vazut ca l-ai adus pe Torres. "You'll never walk alone", Champions League si planuri mari. Asa sa v-ajute Dumnezeu, ca mereu incepeti cu planuri si terminati gafaind ca o curva.
Da baieti, noi am fost modesti in vara asta, dar am avut timp sa va pregatesc niste schimbari in joc. Una din ele v-o spun: Mingea in fata pe varful de atac o va putea bubui de acum, pe langa fundasii centrali, si mijlocasul la inchidere, si fundasii laterali. A, da, portarii nu mai au voie sa degajeze decat pana la primul om.

Cu drag, Jose

PS: Sven, draga, aproape ca te-am uitat. Nu te mira de ce, ca esti la City.

0 comentarii:

Tagguri

adrian mutu (4) Africa de Sud 2010 (5) alina dumitru (1) ANAF (1) Anja Andersen (1) antena 3 (1) arbitraj (3) arogantele etapei (11) australian open (1) Auto (3) baschet (5) ben collins (1) bet365 (1) bonetti (1) CFR (1) cfr cluj (1) Champions League (12) chiajna (1) ciclism (1) Cinism (14) concordia chiajna (1) CR9 (1) Cristian Gatu (1) cronica (7) cs otopeni (1) curiozitati (14) curtean (1) de la prieteni (1) digimobil (2) dinamo (5) Distractie (56) Diverse (30) divizia A (63) divizia sport (1) dopaj (2) dunarea giurgiu (1) echipa nationala (1) Eu (21) fc vaslui (1) Federer (2) Fenomen (8) Fotbal (49) fotbalul mic (1) fotbalul romanesc (2) Foto (6) FRF (6) furt (1) Gafa (5) Gheorghe Tadici (1) Handbal (7) huligani (1) ioan igna (1) ioan niculaie (1) ioan ovidiu sabau (1) Ironie (13) JO2010 (2) lance armstrong (1) laurentiu diniță (1) Le Tour (7) Legende (8) liga i (3) maria sharapova (1) messi (1) mitica dragomir (1) mitică dragomir (1) Mizerie (9) Mondiale 2010 (1) murray (1) Muzică (3) nadal (1) nereida gallardo (1) Nervi (19) nesimtire (4) NHL (15) nissan (1) offtopic (11) Olimpiada (8) Oltchim (1) Omagiu (12) Opinie (66) pariuri (26) phishing (1) poli timisoara (9) politia romana (1) politica (1) Preluate (5) Premier League (4) probleme pariuri (1) prosport (1) Prostie (24) Publicate (46) publicitate (3) radio (1) rapid (3) razvan lucescu (1) reclama (1) religie (1) Reprezentativa (17) respect (1) rubio (1) sabau (1) scandal (6) Serbia (1) Serie A (1) Snooker (2) sondaj (6) Speculatie (9) steaua (2) suporteri (2) telefonie (2) Tenis (10) the stig (1) top gear (1) unirea urziceni (2) universitatea craiova (2) victor piturca (1) victoria branesti (1) violenta (2) vodafone (2) ziaristi (25)