Friday, September 23, 2011

Bet365 support, în cârje

Îmi place Bet365 pentru cote, pentru gama variată pe România și pentru pariurile asiatice. Dar de câte ori am o problemă la acest site privitoare la contul meu sau la oferta lor, de atâtea ori dau la support de vreo persoană care, vorba lui Cristi, n-are nicio treabă.

De curând, am jucat niște bilete pe sporturi americane (baseball și fotbal american) și într-un caz anume doream ceva mai multe informații, așa că am ajuns la niște statistici foarte detaliate, unde nu înțelegeam ce înseamnă prescurtarea „SU”.

Am deschis chat-ul, și iată ce a ieșit...



Xxxx X: s-a alaturat sesiunii chat. Acum discutati cu Xxxx X. 
Xxxx X: Buna ziua. Bun venit la bet365 Live Chat. Cu ce va pot ajuta?
Eu: buna ziua, am o intrebare legata de statisticile oferite pe sporturi americane (MLB si NFL in special)
Eu: in sectiunea de statistica, exista tot felul de mentiuni despre echipe, iar una dintre ele este prescurtata SU. nu reusesc sa gasesc niciunde explicatia acestei prescurtari
Eu: de exemplu, „Detroit is 7-2 SU in its last 9 games on the road”
Eu: am cautat si pe google, am citit tot felul de siteuri, dar nu gasesc explicatia acestui SU niciunde
Xxxx X: Un moment, va rog.
Xxxx X: Ati gasit la Statistici - Mai exact Prezentare?
Eu: va dau un link, bet365.chalkpartners.com/mlb/matchups/matchup.aspx?gameID=40997
Eu: si acolo gasiti la sectiunea „betting trends” aceste informatii referitoare la criteriul SU
Xxxx X: Da, un moment, va rog.
Xxxx X: Imi cer scuze pentru timpul de asteptare. Veti primi informatia in urmatoarele momente.
Xxxx X: Inseamna ca echipa respectiva a castigat 64 meciuri din 88
Xxxx X: Asta la modul general. Aveti acolo Overall 88 - 64
Xxxx X: Va mai putem ajuta cu ceva? Considerati suficienta aceasta informatie?
Xxxx X: Va informam ca aceasta sesiune chat va fi incheiata automat deoarece nu am primit nici un mesaj de la dvs.
Xxxx X: a parasit sesiunea! Sesiunea a fost incheiata de catre bet365.

Ultimele trei mesaje au fost transmise la câteva secunde distanță, dar oricum, explicația lui SU este cu totul și cu totul alta. Am găsit-o în cele din urmă în altă parte și înseamnă „Straight Up”, fără să aibă legătură cu ultimele 88 de meciuri și 64 victorii, după cum probabil că ați realizat și voi că întrebarea mea pe scurt era „de ce cutarica are 7-2 SU în ultimele 9 meciuri” și răspunsul a fost de forma „Inseamna ca echipa respectiva a castigat 64 meciuri din 88”.
Definition: In the sports gambling world, "straight up" refers to the winner of a game without regard to the point spread.
Îmi pare rău că bet365 nu are un department de relații cu clienții (în România) la fel de bun precum cotele pe care le oferă, mai ales că am observat o altă problemă la ei: Dacă le contești validarea sau nevalidarea unui pariu, încep să te hărțuiască pentru confirmarea/reconfirmarea datelor de înscriere și a identității.

În cazul de față, înțeleg că persoana care mi-a răspuns pe chat nu știa și nu a găsit explicația prescurtării SU, dar asta nu îi dădea dreptul să mă inducă în eroare și să inventeze o altă explicație.

1 comentarii:

free bets football said...

Free bets from the UK's premier risk free matched betting site. Cash in on the best UK free bets & UK bookmaker free bet offers via our matched betting guide.

9/22/2012 8:33 PM

Tagguri

adrian mutu (4) Africa de Sud 2010 (5) alina dumitru (1) ANAF (1) Anja Andersen (1) antena 3 (1) arbitraj (3) arogantele etapei (11) australian open (1) Auto (3) baschet (5) ben collins (1) bet365 (1) bonetti (1) CFR (1) cfr cluj (1) Champions League (12) chiajna (1) ciclism (1) Cinism (14) concordia chiajna (1) CR9 (1) Cristian Gatu (1) cronica (7) cs otopeni (1) curiozitati (14) curtean (1) de la prieteni (1) digimobil (2) dinamo (5) Distractie (56) Diverse (30) divizia A (63) divizia sport (1) dopaj (2) dunarea giurgiu (1) echipa nationala (1) Eu (21) fc vaslui (1) Federer (2) Fenomen (8) Fotbal (49) fotbalul mic (1) fotbalul romanesc (2) Foto (6) FRF (6) furt (1) Gafa (5) Gheorghe Tadici (1) Handbal (7) huligani (1) ioan igna (1) ioan niculaie (1) ioan ovidiu sabau (1) Ironie (13) JO2010 (2) lance armstrong (1) laurentiu diniță (1) Le Tour (7) Legende (8) liga i (3) maria sharapova (1) messi (1) mitica dragomir (1) mitică dragomir (1) Mizerie (9) Mondiale 2010 (1) murray (1) Muzică (3) nadal (1) nereida gallardo (1) Nervi (19) nesimtire (4) NHL (15) nissan (1) offtopic (11) Olimpiada (8) Oltchim (1) Omagiu (12) Opinie (66) pariuri (26) phishing (1) poli timisoara (9) politia romana (1) politica (1) Preluate (5) Premier League (4) probleme pariuri (1) prosport (1) Prostie (24) Publicate (46) publicitate (3) radio (1) rapid (3) razvan lucescu (1) reclama (1) religie (1) Reprezentativa (17) respect (1) rubio (1) sabau (1) scandal (6) Serbia (1) Serie A (1) Snooker (2) sondaj (6) Speculatie (9) steaua (2) suporteri (2) telefonie (2) Tenis (10) the stig (1) top gear (1) unirea urziceni (2) universitatea craiova (2) victor piturca (1) victoria branesti (1) violenta (2) vodafone (2) ziaristi (25)