Intr-un club care se doreste serios, lipsa oricarei idei de marketing este o anomalie la fel de mare ca lipsa rezultatelor Mihai Negut este la prima vedere un profesionist in publicitate si marketing. A fost organizator al evenimentelor desfasurate sub titlul “Seara Campionilor” la Craiova si la Timisoara. A condus campania electorala a lui Gica Popescu pentru scaunul de presedinte al FRF, una reusita, chit ca “Baciul” a pierdut, dar a luat peste 100 de voturi cand nimeni nu ii dadea vreo sansa. Asa ca Poli Timisoara l-a contractat pe Negut pentru a dezvolta si a pune pe picioare bazele departamentului de marketing. Dar acest lucru intarzie sa se intample. Periodic, aflam ca “magazinul oficial se deschide la inceputul sezonului” sau “la inceputul returului”, “intr-o luna”, “in doua saptamani”… Dar toate aceste termene trec unul dupa altul, lucrurile nu se schimba, fanii timisoreni s-au resemnat cu ideea ca nu pot lua un produs de calitate de la magazinul oficial. Intr-un club care se doreste serios, sau profesionist, lipsa oricarei idei de marketing si de promovare este o anomalie la fel de mare ca lipsa rezultatelor. Dar pana acum, metodele de promovare folosite de Poli au fost schimbarile de antrenori sau vizitele la scoli organizate de Levente Balint, ofiterul de presa al echipei, in campania “Avem suporteri peste tot”. Considerand ca tocmai a trecut Craciunul, in acest moment la magazinul oficial ar fi trebuit sa se faca un inventar si sa se calculeze castigul obtinut dupa perioada cadourilor. Suma se poate face de fapt chiar simplu, deoarece veniturile de dupa Craciun sunt nule!
Proiectul pe termen lung al Balkan Petroleum este un complex comercial axat pe activitatea sportiva a clubului de fotbal Poli Timisoara. Dar, in ritmul acesta, “mall-ul violet” nu va fi deschis vreodata.
0 comentarii:
Post a Comment